Довготривала та безпечна експлуатація рухомого складу є неможливою без проведення періодичних профілактичних та ремонтних робіт. Профілактика технічного стану тепловозу включає в себе:
- Змащення частин, що труться між собою;
- Перевірку справності ходових частин;
- Перевірку гальмівного обладнання;
- Перевірку роботи систем управління, сигналізації тощо.
Ремонтні роботи, в свою чергу, передбачають:
- Ревізію загального стану тепловозу та виявлення усіх несправностей;
- Відновлення або цілковиту заміну деталей та вузлів, що вийшли з ладу;
- Проведення тестових випробування, налаштування роботи усіх систем перед введенням в експлуатацію.
- Отримання технічного рішення, в якому фіксується термін подовження експлуатації, відремонтованого локомотива.
Профілактичний огляд рухомого складу (ТО2) рекомендовано проводити через 100 мотогодин роботи дизельного двигуна. Т.зв «малий періодичний ремонт» (ТО3) стає на часі після 500 мотогодин, «великий періодичний ремонт» — після 3000 мотогодин, а найбільш глобальний (капітальний) ремонт — після 6000 мотогодин.
Перед введення в експлуатацію усі локомотиви Української вантажної локомотивної компанії проходять через обов’язкову процедуру капітального ремонту, що передбачає:
- Розбирання локомотиву на окремі вузли та агрегати;
- Їхнє очищення від бруду, старої фарби, іржі;
- Проведення дефектовки вузлів, агрегатів та деталей локомотиву
- Ремонт або заміна пошкоджених або зношених вузлів, агрегатів та деталей локомотиву;
- Ремоторизація двигуна (встановлення більш сучасного аналога)
- Капітальний ремонт кабіни машиніста з заміною заміною утеплення, оздоблювальних матеріалів, підлог, установкою додатково опалення, фарбування пультів управління тощо;
- Фарбування локомотиву в кольори компанії-замовника із нанесення її логотипу на борти відремонтованого локомотиву;
- Проведення пуско-налагоджувальних робіт на території підприємства Замовника
- Перше технічне обслуговування безкоштовно;
- Оформлення гарантійних зобов’язань на 12 місяців.
Рухомий склад
Магістральні локомотиви
Переглянути наявні моделі У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі. Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в…
Маневрові локомотиви
Переглянути наявні моделі МАНЕВРОВИЙ ТЕПЛОВОЗ ЧМЕ-3 ЧМЕ-3 — шостивісний тепловоз, призначений для виконання маневрових та вивізних робіт. Технічні характеристики: Потужність двигуна — 1350 к.с. (993 кВт) Сила тяги тривалого режиму…
Вагони
В локомотивному парку ТОВ «Українська вантажна локомотивна компания» понад300 універсальних люкових напіввагонів призначених для перевезення сипких, пакетованих, штучних вантажів, що не потребують захисту від атмосферних опадів. Відкритий зверху кузов вагона…