Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі.

Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в тому числі пульт машиніста.

МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ 2ТЕ10У

2ТЕ10У – 2-х секційний Тепловоз з Електричної передачею, тип – 10, Вдосконалений. Заключна модифікація серії магістральних локомотивів 2ТЕ10 “Україна”. Призначений для водіння вантажних і пасажирських поїздів на території залізничного простору 1520.

Технічні характеристики:

  • Потужність – 2206 кВт (3000 к.с.);
  • Конструкційна швидкість – 100 км / ч;
  • Швидкість тривалого режиму – 6,5 м / с (23,5 км / год);
  • Сила тяги тривалого режиму – 255 кН (26 тс);
  • Службова маса – 138 ± 4,14 т;
  • Навантаження від колісної пари на рейки – 226 кН (23 тс);
  • Мінімальний радіус проходження кривих – 125 м;
  • Потужність дизеля (10Д100М2) – 2 × 3000 к.с. (6000 к.с.);
  • Осьова формула – 2 × (30-30);
  • Службова маса – 2 × 138 т (276 т);
  • Тип передачі — електрична, постійного струму
  • Запас палива – 6300 кг;
  • Запас піску – 1006 кг;
  • Запас води – 1570 кг;Запас мастила – 1500 кг

МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ М-62

М-62 — вантажний шостивісний тепловоз.

Технічні характеристики:

  • Конструкційна швидкість: 100 км / год
  • Потужність: 2000 к.с.
  • Потужність ТЕД — 192 кВт (х6)
  • Мінімальний радіус прохідних кривих — 40 м
  • Запас масла — 950 кг
  • Запас води —950 кг
  • Запас піску — 600 кг
  • Запас палива — 3390 кг
  •