У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі.
Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в тому числі пульт машиніста.
МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ 2ТЕ10У
2ТЕ10У – 2-х секційний Тепловоз з Електричної передачею, тип – 10, Вдосконалений. Заключна модифікація серії магістральних локомотивів 2ТЕ10 “Україна”. Призначений для водіння вантажних і пасажирських поїздів на території залізничного простору 1520.
Технічні характеристики:
- Потужність – 2206 кВт (3000 к.с.);
- Конструкційна швидкість – 100 км / ч;
- Швидкість тривалого режиму – 6,5 м / с (23,5 км / год);
- Сила тяги тривалого режиму – 255 кН (26 тс);
- Службова маса – 138 ± 4,14 т;
- Навантаження від колісної пари на рейки – 226 кН (23 тс);
- Мінімальний радіус проходження кривих – 125 м;
- Потужність дизеля (10Д100М2) – 2 × 3000 к.с. (6000 к.с.);
- Осьова формула – 2 × (30-30);
- Службова маса – 2 × 138 т (276 т);
- Тип передачі — електрична, постійного струму
- Запас палива – 6300 кг;
- Запас піску – 1006 кг;
- Запас води – 1570 кг;Запас мастила – 1500 кг
МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ М-62
М-62 — вантажний шостивісний тепловоз.
Технічні характеристики:
- Конструкційна швидкість: 100 км / год
- Потужність: 2000 к.с.
- Потужність ТЕД — 192 кВт (х6)
- Мінімальний радіус прохідних кривих — 40 м
- Запас масла — 950 кг
- Запас води —950 кг
- Запас піску — 600 кг
- Запас палива — 3390 кг