Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі.

Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в тому числі пульт машиніста.

МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ 2ТЭ10У

2ТЕ10У – 2-х секційний Тепловоз з Електричної передачею, тип – 10, Вдосконалений. Заключна модифікація серії магістральних локомотивів 2ТЕ10 “Україна”. Призначений для водіння вантажних і пасажирських поїздів на території залізничного простору 1520.

Технічні характеристики:

  • Призначення – Магістральний
  • Рід служби – Вантажний
  • Кількість секцій – 2 секції
  • Марка – 2ТЕ10У
  • Рік побудови – 1992
  • Завод виробник – Луганськтеплов оз
  • Марка дизеля – 10Д100
  • Зазори на масло в корінних підшипниках:
    сек. “А” Нижній колінчастий вал 0,05-0,10
    сек. “Б” Верхній колінчастий вал 0,12-0,24
    сек. “А” Нижній колінчастий вал 0,10-0,15
    сек. “Б” Верхній колінчастий вал 0,12-0,24
  • Тягові електродвигуни ЕД-118Б
  • Гальмівний компресор КТ-7
  • Параметри колісних пар:
    Товщина бандажа
    сек. “А” 1)78/78; 2)78/78; 3)78/78; 4)68/68; 5)72/73; 6)68,5/68,5
    сек. “Б” 1)78/78; 2)79/79; 3)77,5/77,5; 4)76/76; 5)77/78; 6)79/79,5
    Товщина гребеня
    сек. “А” 1)30,5/30; 2)30/30; 3)30/30; 4)28,5/28,5; 5)28,5/28; 6)28,5/28,5
    сек. “Б” 1)30/30; 2)30/29,5; 3)30/30; 4)30/30,5; 5)30/30; 6)30,5/29,5 Технічний стан – Гарне
  • Технічна документації – У наявності
  • Останній ремонт КР-2, 2022 р.
  • Акумуляторна батарея – Нова
  • Обстеження несучих конструкцій і продовження терміну служби – До 2028
  • Вартість – За запитом

У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі.

Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в тому числі пульт машиніста.

МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ 2ТЕ10У

2ТЕ10У – 2-х секційний Тепловоз з Електричної передачею, тип – 10, Вдосконалений. Заключна модифікація серії магістральних локомотивів 2ТЕ10 “Україна”. Призначений для водіння вантажних і пасажирських поїздів на території залізничного простору 1520.

Технічні характеристики:

  • Потужність – 2206 кВт (3000 к.с.);
  • Конструкційна швидкість – 100 км / ч;
  • Швидкість тривалого режиму – 6,5 м / с (23,5 км / год);
  • Сила тяги тривалого режиму – 255 кН (26 тс);
  • Службова маса – 138 ± 4,14 т;
  • Навантаження від колісної пари на рейки – 226 кН (23 тс);
  • Мінімальний радіус проходження кривих – 125 м;
  • Потужність дизеля (10Д100М2) – 2 × 3000 к.с. (6000 к.с.);
  • Осьова формула – 2 × (30-30);
  • Службова маса – 2 × 138 т (276 т);
  • Тип передачі — електрична, постійного струму
  • Запас палива – 6300 кг;
  • Запас піску – 1006 кг;
  • Запас води – 1570 кг;Запас мастила – 1500 кг

МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ М-62

М-62 — вантажний шостивісний тепловоз.

Технічні характеристики:

  • Конструкційна швидкість: 100 км / год
  • Потужність: 2000 к.с.
  • Потужність ТЕД — 192 кВт (х6)
  • Мінімальний радіус прохідних кривих — 40 м
  • Запас масла — 950 кг
  • Запас води —950 кг
  • Запас піску — 600 кг
  • Запас палива — 3390 кг
  •