
У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі.
Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в тому числі пульт машиніста.
МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ 2ТЭ10У
2ТЕ10У – 2-х секційний Тепловоз з Електричної передачею, тип – 10, Вдосконалений. Заключна модифікація серії магістральних локомотивів 2ТЕ10 “Україна”. Призначений для водіння вантажних і пасажирських поїздів на території залізничного простору 1520.
Технічні характеристики:
- Призначення – Магістральний
- Рід служби – Вантажний
- Кількість секцій – 2 секції
- Марка – 2ТЕ10У
- Рік побудови – 1992
- Завод виробник – Луганськтеплов оз
- Марка дизеля – 10Д100
- Зазори на масло в корінних підшипниках:
сек. “А” Нижній колінчастий вал 0,05-0,10
сек. “Б” Верхній колінчастий вал 0,12-0,24
сек. “А” Нижній колінчастий вал 0,10-0,15
сек. “Б” Верхній колінчастий вал 0,12-0,24 - Тягові електродвигуни ЕД-118Б
- Гальмівний компресор КТ-7
- Параметри колісних пар:
Товщина бандажа
сек. “А” 1)78/78; 2)78/78; 3)78/78; 4)68/68; 5)72/73; 6)68,5/68,5
сек. “Б” 1)78/78; 2)79/79; 3)77,5/77,5; 4)76/76; 5)77/78; 6)79/79,5
Товщина гребеня
сек. “А” 1)30,5/30; 2)30/30; 3)30/30; 4)28,5/28,5; 5)28,5/28; 6)28,5/28,5
сек. “Б” 1)30/30; 2)30/29,5; 3)30/30; 4)30/30,5; 5)30/30; 6)30,5/29,5 Технічний стан – Гарне - Технічна документації – У наявності
- Останній ремонт КР-2, 2022 р.
- Акумуляторна батарея – Нова
- Обстеження несучих конструкцій і продовження терміну служби – До 2028
- Вартість – За запитом

У порівнянні з тепловозом-попередником, 2ТЕ10У має поліпшені електричні ланцюги, перероблену систему вентиляції і підвищену економічність дизеля в холостому режимі.
Також у 2ТЕ10 була змінена компоновка кабіни, в тому числі пульт машиніста.
МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ 2ТЕ10У
2ТЕ10У – 2-х секційний Тепловоз з Електричної передачею, тип – 10, Вдосконалений. Заключна модифікація серії магістральних локомотивів 2ТЕ10 “Україна”. Призначений для водіння вантажних і пасажирських поїздів на території залізничного простору 1520.
Технічні характеристики:
- Потужність – 2206 кВт (3000 к.с.);
- Конструкційна швидкість – 100 км / ч;
- Швидкість тривалого режиму – 6,5 м / с (23,5 км / год);
- Сила тяги тривалого режиму – 255 кН (26 тс);
- Службова маса – 138 ± 4,14 т;
- Навантаження від колісної пари на рейки – 226 кН (23 тс);
- Мінімальний радіус проходження кривих – 125 м;
- Потужність дизеля (10Д100М2) – 2 × 3000 к.с. (6000 к.с.);
- Осьова формула – 2 × (30-30);
- Службова маса – 2 × 138 т (276 т);
- Тип передачі — електрична, постійного струму
- Запас палива – 6300 кг;
- Запас піску – 1006 кг;
- Запас води – 1570 кг;Запас мастила – 1500 кг
МАГІСТРАЛЬНИЙ ТЕПЛОВОЗ М-62
М-62 — вантажний шостивісний тепловоз.
Технічні характеристики:
- Конструкційна швидкість: 100 км / год
- Потужність: 2000 к.с.
- Потужність ТЕД — 192 кВт (х6)
- Мінімальний радіус прохідних кривих — 40 м
- Запас масла — 950 кг
- Запас води —950 кг
- Запас піску — 600 кг
- Запас палива — 3390 кг