Skip to content Skip to footer

Тепловоз ТЕМ2У-8820 після капітального ремонту — надійний помічник для маневрових і вивізних робіт в Україні та за її межами

В умовах сучасних викликів для промисловості – на тлі повномасштабної війни в Україні, енергетичної нестабільності, логістичних обмежень і дефіциту спеціалізованої техніки – ефективність і надійність маневрового залізничного транспорту відіграє ключову роль у забезпеченні роботи підприємств та логістичних ланцюгів.

УКРАЇНСЬКА ВАНТАЖНА ЛОКОМОТИВНА КОМПАНІЯ (УВЛК) пропонує надійні рішення та стабільну технічну підтримку навіть у найскладніших умовах. Ми раді представити результат дворічної роботи наших висококваліфікованих фахівців та інженерів – повністю оновлений після капітального ремонту тепловоз ТЕМ2У-8820.

Цей локомотив побудований у 1989 році та оновлений шляхом проведення повного капітального ремонту  нашими фахівцями у 2024 – 2025 роках відповідно до найвищих стандартів якості та згідно з вимогами діючих правил ремонту для локомотивів даної серії.

Конструкція та технічне оснащення

Обладнання тепловоза змонтоване на головній рамі яка опирається на два трьохосних візка. Маса з головної рами передається на кожний візок через чотири опори ковзання. Тягове зусилля від візків на головну раму передається через два шворні, що розташовані по центру візків.

Кузов тепловоза капотного типу і складається з п’яти основних частин: кузов над дизелем, кузов над апаратною камерою, холодильна камера, кабіна машиніста і кузов над акумуляторним приміщенням. Для зручності обслуговування та ремонту і швидкого доступу до агрегатів і вузлів тепловоза передбачені бокові двері й люки в даху. Особливу увагу приділено шумоізоляції  та теплоізоляції в кабіні машиніста, що значно підвищує комфорт роботи локомотивної бригади.

Кабіна машиніста: зручність і безпека

Кабіна управління обладнана основним та додатковим пультами, а також переносним пультом. На основному та додатковому пультах розміщені прилади управління, а також контрольно-вимірювальні прилади, що відображають стан роботи силової установки. Для зручної експлуатації в зимовий період встановлено калорифер і батарею обігріву ніг машиніста. Кабіна обладнана  електродвигунами з вентиляторами обдуву скла, системою АЛСН, швидкостеміром і іншими приладами безпеки.

В апаратній камері, що розташована перед кабіною машиніста встановлені електричні апарати.

Силова установка та допоміжне обладнання

У дизельному відсіку розміщено дизель-генератор, гальмівний  компресор, допоміжні електричні машини та інші допоміжні агрегати. Силова установка — це 6-ти циліндровий дизель ПД1М з турбонадуванням потужністю 882 кВт (1200 к.с.), жорстко з’єднаний з тяговим генератором постійного струму ГП-300БУ2 потужністю 780 кВт. Таке поєднання забезпечує сталу силу тяги до 21 т/с як у поїзному, так і в маневровому режимах.

Капітальний ремонт 2024–2025 рр.

Протягом  2024-2025 року тепловозу проведено повний капітальний ремонт у відповідності з діючими інструкціями і правилами для тепловозів даної серії, а саме:

  повний капітальний ремонт дизеля з заміною 95% запасних частин і комплектуючих на нові, в тому числі, блока циліндрів, розподільного валу з підшипниковими вкладишами, шатунно-поршневої групи (підшипникові вкладиші колінчатого валу, поршні, поршневі кільця, циліндрових кришок і втулок, клапанного механізму), вихлопних колекторів, турбокомпресора, регулятора частоти обертів, паливної апаратури, оливних насосів та інше;

  повний капітальний ремонт всіх вузлів і агрегатів допоміжного обладнання з заміною 80% запасних частин і комплектуючих на нові, в тому числі привода і редуктора вентилятора шахти холодильного пристрою, приводу компресора і двох машинного агрегату, паливо підкачувального агрегату, вентиляторів охолодження переднього і заднього візків, проміжних опор і карданних валів, заміні колекторів і секцій шахти холодильного пристрою;

  повний капітальний ремонт тягового генератора ГП-300 з заміною якірних підшипників, ремонту головних і додаткових полюсів, шліфування і продорожування  колектора якоря, заміна ізоляторів, щіткотримачів і щіток; 

 повний капітальний ремонт тягових двигунів ЕД118, двохмашинного агрегату МВТ-25/9, електродвигунів оливо і паливо підкачувальних агрегатів П22 з ремонтом якорів, головних і допоміжних полюсів, ремонтом колекторів, ремонтом щіткотримачів і їх компонентів; 

 повний капітальний ремонт ходової частини, а саме ремонт рам візків, гальмівної-важільної передачі, гальмівних циліндрів, гідравлічних гасителів коливань і т.д. з заміною всіх необхідних запасних частин і комплектуючих;

 повне опосвідчення колісних пар з заміною бандажів і ревізією буксових вузлів   2-го обсягу у відповідності з вимогами  інструкції ВНД32.0.07-001-2001 та ЦТ-0165;

 повний ремонт ударно-зчіпних пристроїв у відповідності з вимогами Стандарту СТП 04-105:2018;

  повний ремонт гальмівного і пневматичного обладнання у відповідності з вимогами інструкції ЦТ-0058;

 зовнішній огляд і гідравлічні випробування повітряних резервуарів у відповідності з вимогами інструкції ЦТ-ЦВ-ЦЛ-ЦП-0050;

 повна заміна низьковольтної електричної проводки, ремонт і часткова заміна високовольтної електричної проводки на нову, ремонт і часткова заміна на нову електричної апаратури, повний ремонт і реставрація основного і допоміжного пультів управління; 

 повний капітальний ремонт з заміною утеплення і внутрішньої обшивки стін і стелі, обичайок, плінтусів і інших декоративних елементів в кабіні управління.

 виготовлено повний комплект нових трубопроводів водяної, оливної, паливної і пневматичної систем. 

На тепловоз встановлена нова акумуляторна батарея типу 50КН-150Р від вітчизняного виробника. 

Реостатні та ходові випробування та зовнішнє фарбування

У березні 2025 року фахівці ДП «Український науково-дослідний інститут вагонобудування» провели технічне обстеження конструкції локомотива (рами кузова і візків) і видали позитивний висновок щодо продовження строку служби ще на 5 років, тобто до березня 2030 року включно.

Для підтвердження технічної готовності локомотива були проведені реостатні випробування на сучасному діагностичному комплексі CUBO-800 — єдиному «сухому реостаті» в Україні. Обкатка та ходові випробування відбулися на під’їзних коліях спеціалізованого ремонтного підприємства.

Зовнішнє й внутрішнє фарбування виконано високоякісними двокомпонентними матеріалами німецького бренду Lankwitzer GmbH. Обрана виразна двоколірна гама: небесно-блакитний RAL 5015 — основний, блакитний RAL 5012 — додатковий, з білими елементами RAL 9010, сигнальними вставками жовтого RAL 1023 та червоного RAL 3020. Дах — сірий металік RAL 7047, екіпажна частина — сигнально-чорна RAL 9004.

Можливості модернізації

За бажанням замовника ми готові виконати дооснащення та модернізацію локомотива згідно з технічним завданням з попереднім погодженням вартості робіт.

Ми відкриті до співпраці й готові забезпечити ваш бізнес якісним локомотивом, що працюватиме надійно багато років.

Гарантії та підтримка

На всі виконані роботи та замінені вузли надається гарантія. За запитом можливе доукомплектування локомотива системами дистанційного моніторингу, системами контрою витрат дизельного палива, гребенезмащувачами колісних пар, світлодіодним освітленням, радіостанцією або іншим обладнанням відповідно до потреб замовника.

ТЕМ2У-8820 — це надійний інструмент для проведення маневрової та вивізної роботи і експлуатації на промислових підприємствах. Завдяки комплексному ремонту та висококваліфікованому підходу наших інженерів, цей локомотив здатен ефективно виконувати поставлені завдання протягом багатьох років.

Зв’яжіться з нами через контакти, вказані на сайті, щоб отримати комерційну пропозицію та обговорити технічні деталі постачання. 

Leave a comment