Skip to content Skip to footer

Компанія «УВЛК» виконала черговий успішний проект – завершено ремонт тепловозу 2ТЭ10У-0482

Компанія «УВЛК» виконала черговий успішний проект – завершено
ремонт тепловозу 2ТЭ10У-0482.

Силами команди фахівців компанії «УВЛК» був проведений повний капітальний ремонт тепловозу 2ТЭ10У-0482. Роботи тривали у період з 2022 по 2023 рр. і здійснювалися відповідно до діючих інструкцій та правил для тепловозів даної серії.

Зокрема, було зроблено:

➔ повний капітальний ремонт дизелів обох секцій із заміною більшості запасних частин та комплектуючих на нові, в тому числі, шатунно-поршневої групи (підшипникові вкладиші колінчастого валу, поршні, поршневі кільця, циліндрові втулки), а також встановлення нових вузлів та агрегатів, таких як вихлопні колектори, турбокомпресори та інші;

➔ повний капітальний ремонт тягових електродвигунів ЭД118 із заміною обмоток якорів, головних та додаткових полюсів, ремонтом остовів, шліфуванням та продорожування колекторів та заміною якірних підшипників і щіткотримачів. Були проведені стендові випробування тягових двигунів під навантаженням;

➔ повний капітальний ремонт головного генератора та допоміжних електричних машин із ремонтом якорів, полюсів, заміною підшипників та щіткотримачів;

➔ повний капітальний ремонт ходової частини, а саме ремонт рам візків, гальмівної-важільної передачі, гальмівних циліндрів, гідравлічних гасителів коливань і т.д., включно з заміною всіх необхідних запасних частин та комплектуючих;

➔ повний ремонт гальмівного та пневматичного обладнання у відповідності до вимог інструкції ЦТ-0058;

➔ повне опосвідчення колісних пар із обточкою бандажів та ревізії буксових вузлів 2-го обсягу у відповідності до вимог інструкцій ВНД32.0.07-001-2001 та ЦТ-0165.

В ході комплексного капітального ремонту на тепловоз була встановлена нова свинцево-кислотна стартерна акумуляторна батарея типу 32ТН-550Са+ У2 виробництва заводу «Владар», м.Харків.

Також командою «УВЛК» була зроблена:
● заміна електричної проводки, ремонт та часткова заміна на нову електричної апаратури, повний ремонт та реставрація основного та допоміжного пультів управління,

● виготовлення нових вихлопних труб із фільтруючими сітками,

● виготовлення нового комплекту зимових зачехлень шахти холодильного пристрою, рихтувальні та капітально-відновлювальні роботи з ремонту шляхоочисників.

Додатково були проведенні роботи з капітально-відновлювального ремонту елементів даху обох секцій із використанням нових металоконструкцій, зроблено капітально-відновлювальний ремонт кузовних полос, декоративних планок і накладок. Також було виконано повний капітальний ремонт стін і стелі тепловозу із заміною утеплення та внутрішньої обшивки на нову з високоякісного рифленого алюмінію, Зроблена заміна обичайок, плінтусів та інших декоративних елементів в кабіні управління.

ФАРБУВАННЯ:

Задля якісного і довговічного перефарбування тепловозу, попередньо були проведені роботи із повного зняття старого лакофарбового покриття (до металу) методом комплексного піскоструминного очищення із досягненням загальної чистоти поверхні кузова на рівні між SA1 та SA2 за міжнародним стандартом ISO 8501-1.

Далі фахівцями «УВЛК» було виконано нове зовнішнє і внутрішнє фарбування тепловоза високотехнологічними та дороговартісними лакофарбовими матеріалами німецького бренду Lankwitzer Gmbh у відповідності до обраної палітри кольорів та схеми розфарбовування. Тепловоз 2ТЭ10У-0482 пофарбовано у транспортно-сигнальні відтінки із палітри каталогу RAL К7 Lankwitzer: основний колір тепловоза RAL 5005 – сигнально-синій, що гармонійно поєднується з кольором даху RАL 7042 – транспортно-сірий. Також додано смугу вздовж усієї лінію кузова у кольорі RАL 1023 – транспортно-жовтий. Екіпажна частина пофарбована у практичний чорний колір RАL 9004 – сигнально-чорний.

Лобові сигнальні накладки рухомого складу затягнуті в люмінесцентну світловідбиваючу плівку типу Oracal 326 Signalrot.

Після завершення комплексного капітального ремонту тепловоз пройшов повні реостатні випробування на реостатній станції локомотивного депо ім.Т.Шевченко філії Одеської залізниці АТ «Укрзалізниця», а також обкатування на під’їзних коліях локомотивного депо ім.Т.Шевченко філії Одеської залізниці АТ «Укрзалізниця».

За результатами експертного дослідження спеціалістами філії НДКТІ УЗ щодо фактичного технічного стану несучих металевих конструкцій тепловоза (рами кузова та рами візків), у червні 2022 року отримано висновок, що тепловоз 2ТЭ10У-0482 повністю готовий до експлуатації. Термін його служби продовжено на 6 років – до 2028 року. Вся документація про експертне заключення і продовження терміну служби тепловозу – «Договір про надання послуг з контролю технічного стану основних несучих конструкцій» і «Технічне рішення щодо продовження терміну служби тепловоза ТР.НДКТІ.2022.06.0482», – в наявності.

Виконаний комплексний ремонт тепловозу 2ТЭ10У-0482 є ще одним прикладом виключної компетентності і професіоналізму команди «УВЛК». Робота з нами – це завжди гарантія бездоганного результату для кожного нашого клієнта і замовника.

1 Comments

  • تنزيل الفيديو من جميع المواقع
    Posted 23.09.2024 at 03:25

    Great article! I really appreciate the clear and detailed insights you’ve provided on this topic. It’s always refreshing to read content that breaks things down so well, making it easy for readers to grasp even complex ideas. I also found the practical tips you’ve shared to be very helpful. Looking forward to more informative posts like this! Keep up the good work!

Leave a comment